Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Don't worry, be happy σκέψεις των παιδιών του Γ1 και του Γ3, ενώ ακούμε το τραγούδι

Τι σκέφτεται ένας μαθητής όταν ακούει ένα τραγούδι στα πλαίσια του μαθήματος;
Με τα παιδιά του Γ1 και του Γ3 κάναμε ένα πείραμα ακούγοντας στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας την ελληνική εκδοχή του "Don't worry, be happy". Να σημειωθεί βέβαια ότι δεν είναι και τόσο αντιπροσωπευτικό, από την στιγμή που ήδη μια σκέψη ήταν σημειώσουν τις σκέψεις τους...


Αγγελική Γ.: ύπνος, αισιοδοξία, χαρά, γέλιο, καλοκαίρι, θάλασσα, διακοπές , φτάνει
Γιώργος Α. : καλοκαίρι, Αυγουστος, κάπου δροσερά, κάποιος παραπονεμένος που τώρα τα έχει ξεπεράσει, Χαβάη, watersports, κάπου τροπικά, ήταν φυλακισμένος και δεν τον νοιάζει, βλέπει την ζωή από αλλη οπτική γωνία, απαξιεί τα προβλήματα, όλα τα αρνητικά προσπαθεί να τα σκεφτεί θετικά, κάθε μέρα θέλει να είναι μοναδική, καλοπροαίρετος, δεν τον νοιάζει τίποτα αρκεί να περνά καλά.
Βαλασία: ένα σφύργιγμα γλυκό, ένα τραγούδι χαρωπό που διώχνει μακριά κάθε άσχημη ιδέα, στην φυλακή, όλοι ύποπτοι, ξυπνάς αλλιώς, μην παραξενευτείς, διαφορετικός, απλά μπορεί να έχεις μεταλλαχθεί, γελώ, χαρά, μην σε νοιάζει τίποτα
Γιώργος Γκ : μου δίνει χαρά, αισιοδοξία, ανεβάζει την διάθεση, δημιουργέι ευχάριστο κλίμα, δείχνει τη χαρά της ζωής, πως πρέπει να την χαιρόμαστε ότι κι αν συμβέι, ακόμα και τα χειρότερα, θα πρέπει να υπολοπγίζουμε περισσότερο στα θέτικα πάρα στα αρνητικά...
Γιώργος Κ (;): καλοκαίρι, Ιούλιος, Μπαχάμες, στην παραλία, ξεκούραση
Παντελής: ξενοιασία, ελευθερία, αισιοδοξία
Γιώργος Γ: το τραγούδι με γεμίζει αισιοδοξία. ακόμα με αυτό το τραγούδι νοιώθω ξέγνοιαστος και με γεμίζει ελευθερία. Με κάνει να ξεχνάω τα πάντα και με ξεσηκώνει

άγνωστης ελληνίδας, (Αντωνία μάλλον): αισιοδοξία, ξεγνοιασία, διακοπές, ελευθερία

Ιάκωβος: εγώ έχω στο νου μου δυο πράγματα. 1ον να περάσω την τάξη και 20ν εχω ξεκινήσει να κάνω οικονομίες, για να αποκτήσω μια κιθάρα Fender 1300 ευρώ και μετά να γίνω μεγάλος ροκάς.
Πανορμίτης: χάρα, καλοκαίρι, ελευθερία, χίπιδες, διασκέδαση, δεκαετία του 70
Ανθούλα: έξω στον πολιτισμό υπάρχουν πολλά χειρότερα πράγματα και αν μπεις στην φυλακή, είναι όλα χάλια, δεν βλέπεις μια ωράια μέρα...
Εμμανουέλα : θα σε σπάσω στο ξύλο, αλλά μην φοβάσαι! υπάρχουν και χειρότερα,,,πρόσεχε πολύ, υπάρχει φυλακή. Κόψε τα μαλλιά, είμαστε όλοι ύποπτοι. Μην αφήσεις την σκέψη σου να εξαγριωθεί.
Μαρία: χαρούμενος----------> αυτό κατάλαβα, απογοήτευση
Μανώλης Π: Τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα.... Τα καλύτερα πάντα έρχονται....
φυλάκή= αντίθετο της ελευθερίας, Ανατροπή!!!! Υποπτοι-υπεύθυνοι στο κακό. Κανείς δεν έιναι τέλειος. Μεταβολές στη ΄ζωή ανατροπή - αλλαγή

Αγγελική Φ. : χαρά, ήλιος, αγάπη, αισιοδοξία, ελπίδα,
Γιάννης Γ: το τραγούδι αυτό μου θυμίζει ένα φίλο μου, που μου έλεγε να μην στεναχωριέμαι που με παράτησε το τραγούδι που αγαπούσα.

Κακός Λύκος: Χαρά? Αισιοδοξία? Βρε παλιόπαιδα, πόσες φορές σας έχω να μην κοιμάστε, όταν κάνω μάθημα? Για ξανακούστε το τραγούδι...


Δεν υπάρχουν σχόλια: