Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Ανακοίνωση για τα Χριστούγεννα

Η σελίδα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων θα ημιαργεί.



Καθότι θα είμαι και γω διακοπές και δεν θα 'χω πρόσβαση στο Διαδίκτυο, θα ανεβαίνουν μόνο οι εορταστικές αναρτήσεις που έχω προγραμματίσει.

Τα "¨ονειρικά" σας κείμενα θα τα ανεβάσω μετά τις γιορτές. Σε ξεχωριστή σελίδα.

Από δω και στο εξής, επίσης, στο "μπαρ" θα έχει δυνατότητα να δημοσιεύει, όταν/αν θέλει κάτι, απευθείας η Δέσποινα και όχι μέσω εμού. Οπότε θα ανέβει κατά την διάρκεια των γιορτών και ότι/αν αποφασίσει να ανέβει.

επειδή θα είμαι μακριά και δεν α μπορώ να κάνω moderating της σελίδας, θα κλειδώσω τα σχόλια.
Μπορείτε, παρ' όλα αυτά, να σχολιάζετε και θα τα δημοσιεύσω του ...χρόνου


Χρόνια πολλά, αστεροκαμάρια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: