Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Εγώ και εσύ μαζί.... Παρουσιάζουν η Χριστίνα και η Χαρούλα...

Περσινά ξινά σταφύλια? (Η παρουσίαση ήταν έτοιμη από πέρσι, αλλά έπεσε πάνω στην εκδρομή μας...)
Μπά!
Μια τρυφερή  παρουσίαση στο τραγούδι του Τζίμη Πανούση, με τον ίδιο και τον Αλκίνοο Ιωαννίδη, από το "Toy story"....
Από τη Χριστίνα και τη Χαρούλα...


Εγώ κι εσύ μαζί.
Όταν η τύχη σου θα 'ναι φευγάτη,
και συ μακρυά απ' το ζεστό σου κρεβάτι,
Τότε θυμήσου τη χρυσή συμβουλή.
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί.

Εγώ κι εσύ μαζί.
Εγώ κι εσύ μαζί.
Τα βασανά σου είναι και δικά μου,
και για τους δυό μας χτυπάει η καρδιά μου,
Δυο φιλαράκια με μια ψυχή,
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί.

Μπορείς αν θες
να βρεις πιο έξυπνους φίλους,
Να 'ναι μεγάλοι και πιο δυνατοί.
Μπορείς!!!
Αλλά να ξέρεις τη δικιά μου αγάπη,
δεν θα στη δώσει φιλαράκο κανείς.

Κι όσο περνάνε και φεύγουν τα χρόνια,
και η φιλία μας θα μένει αιώνια,
Είναι γραπτό μας μοίρα κοινή...
Εγώ κι εσύ μαζί!
Εγώ κι εσύ μαζί!
Εγώ κι εσύ μαζί...!

(Οι ελληνικοί στίχοι του Τζίμη Πανούση, η μουσική του Ράντι Νιούμαν..)

Δεν υπάρχουν σχόλια: