Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Η εκπαίδευση στον κινηματογράφο. Οι παρουσιάσεις των μαθητών του Β2 και Β3 του Γυμνασίου Αφάντου

     Τον Φλεβάρη έτυχε -μεταξύ μας δεν έτυχε, εγώ το "έτυχα"- να κάνουμε ταυτόχρονα στην Γλώσσα της Β΄΄Γυμνασίου την ενότητα για την εκπαίδευση και στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας το αφήγημα του Γιώργου Ιωάννου "Να' σαι καλά, δάσκαλε". Αποφασίσαμε το λοιπόν με τα παιδιά να κάνουμε κάτι παρόμοιο με τον ήρωα του αφηγήματος και τους μαθητές του. Μόνο που εμείς είπαμε να ασχοληθούμε με την εκπαίδευση, όπως αυτή παρουσιάζεται στον κινηματογράφο, ελληνικό και ξένο...
Σκοπός της  διαθεματικής αυτής εργασίας  ήταν η  διερεύνηση του θέματος της εκπαίδευσης, όπως αυτή παρουσιάζεται στον κινηματογράφο και η εξάσκηση των  παιδιών στη δημιουργική χρήση της τεχνολογίας και στην αναζήτηση πληροφοριών στο Διαδίκτυο.  Η εργασία ήταν ομαδική και, επειδή
ήθελα να σπάσω τα όρια της σχολικής τάξης, διατμηματική. Έτσι σχηματίστηκαν κάποιες ομάδες με μέλη προερχόμενα και από τα δυο τμήματα. Δυστυχώς,η σπουδή με την οποία η αξιότιμη και αξιαγάπητη υπουργός μας  αποφάσισε να μας μετατρέψει από σχολείο σε εξεταστήριο, τινάζοντας στον αέρα τον προγραμματισμό μου,  εμπόδισε  να ολοκληρωθεί το project όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί. Επρόκειτο να παρουσιαστούν όλες οι εργασίες των παιδιών ταυτόχρονα και στη συνέχεια να ακολουθήσει συζήτηση για τα μέσα και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στον κινηματογράφο, όταν θίγεται αυτό το θέμα. Αντ' αυτού, οι εργασίες των παιδιών παρουσιάστηκαν στην τάξη στο περιθώριο κάποιου άλλου μαθήματος...
Τα παιδιά δούλεψαν ομαδικά και ελεύθερα, ακολουθώντας τους χαλαρούς κανόνες που είχαμε θέσει στην αρχή κατά το δοκούν και διατηρώντας την δημιουργική τους ελευθερία. Η δίκη μου παρέμβαση, πέρα από την τεχνική υποστήριξη, περιορίστηκε σε διαλόγους του τύπου...
-"Χμ, τι είναι αυτό, ρε?. Το ξαναθέλω αύριο διορθωμένο".
-"Μα δεν μπορούμε αύριο, έχουμε γσδφγσγγσδγσδγσδγσγ."
-"Δεν έχει μα... Αύριο".
και μετά από δυο τρεις μέρες...
-"Χμ, μπορείτε και καλύτερα. Αύριο το θέλω. "
-"Μα....δσησηφγξξφγφξηκδγηξκηγκγκδ"
και ούτω καθεξής.
Ακολουθούν οι εργασίες των παιδιών...

Δυστυχώς, είτε επειδή το slidedoom δεν το υποστηρίζει είτε επειδή δεν κατάφερα εγώ να βρω πως το υποστηρίζει, το οπτικόακουστικό υλικό που περιέχονταν στις παρουσιάσεις των παιδιών δεν είναι συμβατό... Έτσι, μετά από κάθε παρουσίαση θα το προσθέτω εγώ... 


1) Dangerous mind. Της Έλλης (Β3) και της Ματίνας Ν.   (Β2) 




2) School of Rock Της Χαράς (Β2), της Χριστίνας Μπ.  (Β2), της Τσαμπίκας Π. (Β3) και της Χριστίνας Μαν. (Β2)




3. Freedom writers . Της Μιχαέλας (Β2), του Γιώργου Σ. (Β3), του Γιάννη Χ. (Β3) και της Νικολέττας (Β2)





4. Dead poets society. Της Χριστίνας Π. (Β3), της Μίκας (Β3), της Μαρίας Σ. (Β3) και της Σπυριδούλας (Β3)



5. Το καναρινί ποδήλατο. Του Γιάννη Π. (Β3), του Σταμάτη (Β3), του Δανιήλ Χ. (Β3) και του Γιώργου Δ. (Β3)



6. To sir, with love. Του Αλέξανδρου (Β3), της Τσαμπίκας Στ. (Β2) και της Δήμητρας(Β2) 




7. Το καναρινί ποδήλατο. Της Παραμυθούλας (Β2), της Φωτεινής (Β2) και της Ματίνας Τσ. (Β2)





8. Emperor's Club. Της Χριστίνας Ν. (Β2), της Ειρήνης Μ. (Β2), του Γιώργου Μ. (Β2) και του Σάββα (Β2)




9. The history boys.  Του Γιώργου Ρ. (Β3), του Βασίλη  (Β3) και του Στέφανου (Β3)





10. Les choristes.  Του Γιώργου Α. (Β2), του Μανόλη Π. (Β3), του Νίκου Μ. (Β2) και του Αντρέα (Β2)



11. Mona Lisa Smile. του Γιώργου Π. (Β3), της Χρυσάνθης (Β3) και της Ευδοκίας (Β2)


Δεν υπάρχουν σχόλια: