Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Συνεντεύξεις με τα πρόσωπα της Ιλιάδας.

Πολλά πρόσωπα στην Ιλιάδα! Και πολλά γεγονότα! Ήδη από την πρώτη ραψωδία γίνεται χαμός από θεούς και θνητούς, από τσακωμούς και παρακαλετά, από εκνευρισμούς, κλάματα και μεσολαβήσεις! Οι μαθητές του Β1 Γυμνασίου Παραδεισίου αναλαμβάνουν να ξεκαθαρίσουν λίγο το τοπίο, παίρνοντας συνέντευξη από τους ιλιαδικούς ήρωες...
Τα παιδιά λειτούργησαν κατά μόνας ή σε μικρές ομάδες, διαλέγοντας κάθε φορά ένα πρόσωπο από τη ραψωδία Α που τους προξένησε εντύπωση για να "συνομιλήσουν" μαζί του και να διερευνήσουν τα κίνητρα, τα συναισθήματα, τις αντιδράσεις αλλά και τις προθέσεις του για τη συνέχεια της Ιλιάδας. Τι ερωτήσεις σκαρφίστηκαν για να φέρουν σε δύσκολη θέση ανθρώπους, ημίθεους και θεούς; Τι απαντήσεις έδωσαν οι ήρωες; Παρακολουθήστε τις εξελίξεις από το ... μέτωπο του Τρωικού πολέμου μέσα από τα καυτά ρεπορτάζ των μαθητών!
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε και να δείτε τις συνεντεύξεις- καθώς η ανάρτηση δεν περιλαμβάνει μόνο την απομαγνητοφώνηση των συζητήσεων μεταξύ δημοσιογράφων/μαθητών και επικών ηρώων αλλά και οπτικό υλικό από τους πολεμικούς μας ανταποκριτές!


Χάιδω Δ. & Ευαγγελία Ε. 
Τη σκηνοθετική και ενδυματολογική επιμέλεια έχει η Πηγή Κ.

Κατερίνα Ζ.
Δ(ημοσιογράφος): - Γεια σας, αγαπημένη μου θεά, Θέτιδα! Τι κάνετε;
Θ(έτιδα): -Είμαι πολύ δυστυχισμένη...
Δ: - Θα μπορούσατε να πείτε μπροστά στην κάμερά μας τον λόγο;
Θ: - Ο μονάκριβος γιος μου, ο Αχιλλέας, αποσύρθηκε από τον Τρωικό πόλεμο και ήρθα κι εγώ για να τον παρηγορήσω.
Δ:-Του δώσατε συμβουλές; Του δώσατε κάποια λύση;
Θ: -Του είπα να χαλαρώσει και να περάσει τα ελάχιστα χρόνια της ζωής που του απομένουν με ηρεμία και χωρίς αναταραχές. Αλλά, δυστυχώς, τη λύση πρέπει να τη βρει μόνος του...
Δ: -Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που μας αφιερώσατε. Ελπίζουμε όλα να πάνε καλύτερα. Γεια σας!

Παρασκευή Α. & Κυριακή Θ.

-Γεια, κυρίες και κύριοι! Καλώς ήρθατε στο κανάλι TV Ιλιάδα! Μαζί μας έχουμε την κυρία Θέτιδα.     
-Γεια σας. Ευχαριστώ πολύ που με καλέσατε.
-Γεια σου, Θέτιδα. Τι κάνεις;
-Καλά, εσύ; Χαίρομαι πάρα πολύ που ήρθα στο κανάλι σας!
-Θέτιδα, θα θέλαμε να μας πεις τι κάνει ο γιος σου.
-Ο γιος μου, ο Αχιλλέας είναι πολύ στενοχωρημένος, αφού αποφάσισε να φύγει από τον πόλεμο.
-Με ποιον είναι στενοχωρημένος;
-Με τον Αγαμέμνονα, γιατί του πήρε το δώρο του.
 -Ευχαριστούμε πάρα πολύ! 
 Εμείς τα λέμε μετά τις διαφημίσεις.


Γαβριέλα Β.
-Γεια σας, θεά Ήρα! Είμαι μία δημοσιογράφος και θα ήθελα να σας πάρω μία συνέντευξη. Μπορώ;
-Ναι, φυσικά και μπορείς.
-Ωραία! Η πρώτη ερώτηση που θα σας κάνω είναι η εξής: συμπαθείτε τον Αχιλλέα;
-Ναι, τον συμπαθώ πολύ.
-Με ποιανού το μέρος ήσασταν όταν τσακώθηκαν ο Αγαμέμνονας με τον Αχιλλέα;
-Και με τους δύο... Πενήντα-πενήντα... Δεν είναι ότι παίρνω το μέρος του ενός και τον άλλο δεν τον θέλω. Αν και έβρισκα δίκαιο τον θυμό του Αχιλλέα.
-Η επόμενή μου ερώτηση αφορά τους θεούς. Τους συμπαθείτε όλους; Την Αθηνά, την Αφροδίτη, τον Δία;
-Ναι, βέβαια τους συμπαθώ!
-Συγκρουστήκατε, όμως, με τον Δία... Ήσασταν θυμωμένη μαζί του;
-Ε, ο καθένας, όταν τσακώνεται, είναι θυμωμένος! Αλλά τώρα και στους δυο μας πέρασε ο θυμός και είμαστε καλά!
-Ευχαριστώ που απαντήσατε στις ερωτήσεις μου. Γεια σας!
-Δεν κάνει τίποτα. Γεια σας!

Χανόρα Α.

-Μέγα Αγαμέμνων! Ήρθαμε εδώ σήμερα να σας πάρουμε συνέντευξη σε σχέση με τον καβγά σας με τον Αχιλλέα.
-Ρωτήστε με ό,τι θέλετε! Δεν έχω τίποτα να κρύψω!
-Ωραία. Ας αρχίσουμε με το θέμα για το οποίο μαλώσατε με τον Αχιλλέα.
-Ο καβγάς μας έχει σχέση με τα δώρα, με τα λάφυρα. Ο Αχιλλέας παραπονιόταν ότι δεν είχε δώρο ποτέ καλό και με απείλησε πως, αν πάρω το δικό του, θα φύγει από τον πόλεμο.                                                                                                 -Είσαστε εξοργισμένος με την αντίδρασή του προς εσάς; Τι πιστεύετε, θα κάνει κάτι κακό για να σας καταστρέψει;
-Πρώτον! Φυσικά και είμαι εξοργισμένος με την αντίδρασή του! Αλλά γι' αυτό που με ρωτήσατε, αν θα μου κάνει κάτι κακό, δεν μπορεί -γιατί είμαι ανώτερός του!
-Μια τελευταία ερώτηση. Θεωρείτε ότι μετάνιωσε που έφυγε από τον πόλεμο ή δεν τον νοιάζει καθόλου;
-Είμαι σίγουρος ότι μετάνοιωσε και σίγουρα θέλει να γυρίσει αλλά δεν πρόκειται να τον δεχτώ! Ούτε θα τον ικετεύσω να γυρίσει! Δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου!
-Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας. Γεια σας!
-Γεια σας.

                                          Κλεονίκη Γ.
-Γεια σας! Πώς είναι η ζωή σας, θεά Θέτιδα, αυτή τη στιγμή; με όλα αυτά που συνέβησαν;
-Δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένη...
-Τι είναι αυτό που σας θλίβει περισσότερο;
-Το ότι ο γιος μου δεν είναι ευτυχισμένος... Και έχει περάσει πολλά...
-Κάτι για τον εαυτό σας δε ζητάτε;
-Όχι, με νοιάζει μόνο ο γιος μου. Έτσι κι αλλιώς για κείνον θα έδινα τα πάντα.
-Δηλαδή, θα δίνατε τα πάντα για να είναι ο γιος σας καλά...
-Ακριβώς! Όχι πως δε με νοιάζει ο εαυτός μου αλλά προέχουν άλλα...
-Μάλιστα... Σε σχέση με την ικεσία σας προς τον Δία, τι έχετε να δηλώσετε;
-Κοιτάξτε, όπως σας είπα και πριν, ο γιος μου είναι τα πάντα για μένα. Οπότε, η ικεσία ήταν σχετικά απλό ζήτημα για μένα, για να μπορέσω να τον κάνω λίγο ευτυχισμένο.
-Ωραία! Σας ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες που μοιραστήκατε. Να είστε καλά!
-Μα τι λέτε... Δεν ήταν τίποτα...
-Καλή σας μέρα!
-Επίσης! Καλή συνέχεια!

Ευρυδίκη Ζ.

View more presentations or Upload your own.

Μαρία Α.
Δημ.: -Δία, ποιος είναι ο ρόλος σου ανάμεσα στους θεούς του Ολύμπου;
Δ.: -Εγώ είμαι ο πατέρας και αρχηγός όλων των θεών. Μόνο εγώ παίρνω τις τελικές αποφάσεις!
Δημ. -Δηλαδή, οι άλλοι θεοί δεν μπορούν να πάρουν κάποια απόφαση;
Δ.: -Φυσικά και μπορούν! Αλλά εγώ θα κρίνω αν είναι σωστή ή λάθος η απόφαση αυτή.
Δημ.: -Εκτιμάς τους άλλους θεούς;
Δ.: -Ναι, τους εκτιμώ, μα μερικές φορές θυμώνω μαζί τους.
Δημ.: -Πότε συμβαίνει αυτό;
Δ.: -Όταν κάνουν λάθη και παρακούνε τις διαταγές μου. Ή όταν μπλέκονται στις υποθέσεις μου, όπως η Ήρα στην περίπτωση της Θέτιδας.
Δημ.: -Τέλος, έχω μια ακόμα ερώτηση. Θα ήθελες να ήσουν θνητός;
Δ.: -Ναι, θα ήθελα να ήμουν θνητός αλλά για λίγο. Για να δω πώς ζουν και τι αισθάνονται οι άνθρωποι. Δε θα ήθελα, όμως, να μείνω για πάντα θνητός γιατί ο θάνατος με φοβίζει...

Αναστασία Α. & Μαρία Κ. 

Στο φωτορεπορτάζ που ακολουθεί, βλέπετε αποκλειστικά πλάνα από την ικεσία της Θέτιδας στον Δία που στάθηκε αφορμή για τον καβγά μεταξύ του Δία και της Ήρας αλλά και την αποκατάσταση της ηρεμίας στα δώματα του Ολύμπου με την παρέμβαση του Ηφαίστου...









Μέχρι πότε θα συνεχιστεί ο θυμός του Αχιλλέα; Τι εξελίξεις έχουμε στο στρατόπεδο των Τρώων; Ποια στάση θα κρατήσουν οι θεοί; Παρακολουθούμε από κοντά τις επόμενες ραψωδίες της Ιλιάδας και επεξεργαζόμαστε όλες τις πληροφορίες... 
Μείνετε συντονισμένοι στο ιστολόγιό μας για την ενημέρωσή σας!

2 σχόλια:

Γεωργία Δημητροπούλου είπε...

Μπράβο σας παιδιά!!!
Μπράβο και στους συναδέρφους που σας κινητοποιούν να δουλέψετε με δημιουργικότητα, φαντασία και χιούμορ.Σας παρακολουθώ και χαίρομαι πραγματικά με την παιγνιώδη διάθεση και το κέφι που εκπέμπει η δουλειά σας.
Δημητροπούλου Γεωργία
3ο Γυμνάσιο Βύρωνα - Αθήνα

gia_des είπε...

Σ΄ευχαριστούμε πάρα πολύ και τα παιδιά μου κι εγώ!