Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Έκτακτη Επετειακή 701η ανάρτηση! Το τραγούδι της ημέρας.

Το ιστολόγιο γιορτάζει τις 700 αναρτήσεις του! Να τις χιλιάσει θα' λεγα αλλά φαίνεται πολύ κοντινός στόχος..! ;)
Φέτος, εκτός από τον Κακό Λύκο, τον ιδρυτή-πυλώνα του ιστολογίου -γιατί αν δεν παινέσεις το σπίτι σου ή για την ακρίβεια την κολόνα του σπιτιού σου, θα πέσει να σε πλακώσει-, έχουμε νέους συναδέλφους/συνεργάτες/φίλους με τους οποίους τα λέμε στο "μπαρ-μετά-το-σχολείο". 
Να ομολογήσω βέβαια (ηλίου φαεινότερον για όποιον παρακολουθεί το μπλογκ) ότι εγώ απείχα από τα λημέρια τούτα και δε συνεισέφερα και πολύ στις τελευταίες 100 αναρτήσεις μετά την προηγούμενή μας επέτειο. Επειδή, ωστόσο, δε χάνω ευκαιρία για γιορτή, να 'μαι πάλι εδώ για να διαλέξω το τραγούδι της ημέρας! 
Ήταν μονάχα φυσικό κι επόμενο να επιλέξω το "Δείξε μου τον τρόπο": γιατί μου έδειξε τον τρόπο να προχωρήσω σ' έναν δρόμο που δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να πάρω. Γιατί εκεί που νόμιζα ότι δεν έβρισκα άκρη, το σιγοτραγούδησα και ξαφνικά όλα ξεθόλωσαν και έγιναν αληθινά, απτά, άφοβα.
Ο λόγος για τον οποίο έλειψα από το ιστολόγιο είναι ο λόγος για τον οποίο διάλεξα το τραγούδι και για τον οποίο έφτιαξα το βίντεο. Γιατί κάθε φορά που το λέω, ηρεμεί, με κοιτάει και μου γελά. Κι είναι ωραίο που αυτή την επέτειο, τη γιορτάζουμε μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: