Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Παίζειν μετά σπουδής. Μικροί Δημιουργοί.

Η σελίδα αυτή αποτελεί κόμβο επανακατεύθυνσης  για τις  ποικίλες εργασίες (Παρουσιάσεις, Βίντεο, Κείμενα, Διηγήματα κτλ) των μαθητών και μαθητριών μας.

187) "Bridge scenes" : Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ3 (και κάποιοι από το Γ2) του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2017-18) ζωγραφίζουν εμπνευσμένοι από την παραλογή "Του γιοφυριού της Άρτας ."
186) "Η 4η ημέρα αθλητισμού στο Μουσικό Σχολείο Ρόδου":  Εκδηλώσεις και δραστηριότητες στα πλαίσια της 4ης ημέρα αθλητισμού (Σχολικό Έτος 2017-18).
185) "Η αξία της Φιλοσοφίας σήμερα". Η Κατερίνα Αν, μαθήτρια του Ε1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2016-17) γράφει για τη σημασία της Φιλοσοφίας στη σημερινή εποχή.
184) "Με σημαίες και με ταμπούρλα, κατά του ρατσισμού":  Η Γ Γυμνασίου Παραδεισίου (Σχολικό έτος 2016-17) ζωγραφίζει τις δικές της σημαίες ενάντια στον ρατσισμό και τα έμφυλα στερεότυπα και υπέρ της αγάπης, της διαφορετικότητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα στα πλαίσια της Θεματικής Εβδομάδας Γυμνασίου.
183) "Από την ασπίδα  του Αχιλλέα στον Κύκλωπα και την μνηστηροφονία": Ζωγραφιές μαθητών του Α3 και του Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) με θέμα την ασπίδα του Αχιλλέα, τον Κύκλωπα και την μνηστηροφονία, στα πλαίσια της Ιλιάδας και της Οδύσσεια αντιστοίχως. 
182) "Γράμματα στον Όμηρο (της Ελένης, της Αφροδίτης, της Θέτιδας, της Ανδρομάχης και της Ήρας)":  Οι ηρωίδες της Ιλιάδας στέλνουν με τη βοήθεια των μαθητών του Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  (Σχολικό έτος 2016-17) επιστολές στον Όμηρο στις οποίες διαμαρτύρονται για τον τρόπο με τον οποίο τις παρουσιάζει στην Ιλιάδα, στα πλαίσια της Θεματικής Εβδομάδας Γυμνασίου.
181)"Ομηρικά τσιμπούσια": Οι εργασίες των μαθητών του Α1 και του Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  (Σχολικό έτος 2016-17) στην ομηρική διατροφή στα πλαίσια της Θεματικής Εβδομάδας Γυμνασίου.
180) "Οδυσσέας και Ναυσικά": Οι μαθητές του Α1 και του Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) ζωγραφίζουν τη συνάντηση Ναυσικάς και Οδυσσέα στην ραψωδία ζ της Οδύσσειας.
179) "Front sight: The beginning":  Η ιστορία που δημοσιεύει σε συνέχειες στο Διαδίκτυο ο μαθητής του Ε2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) Γιώργος Κ.
178) "What if: Ο Έκτορας ακολουθούσε το πολεμικό σχέδιο της Ανδρομάχης":  Οι μαθητές του Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) διερωτώνται πως θα εξελισσόταν η Ιλιάδα εάν ο Έκτορας ακολουθούσε το πολεμικό σχέδιο που του προτείνει η Ανδρομάχη στη ραψωδία Ζ.
177) "Το ημερολόγιο του Οδυσσέα και της Καλυψώς":  Οι μαθητές του Α1 και του Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) γράφουν τις ημερολογιακές καταχωρήσεις του Οδυσσέα και της Καλυψώς την νύχτα μετά την "απελευθέρωση" του Οδυσσέα στη ραψωδία ε της Οδύσσειας.
176) "Αρχάγγελος. Δήμος Ελληνικός 3000 ετών": Οι μαθήτριες Έλενα Γ. και Ειρήνη Κ.  από το Δ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου παρουσιάζουν την ιστορική διαδρομή του Αρχάγγελου από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας Α' Λυκείου.
175) "Προσευχές: Από την "Ιλιάδα" στο σύγχρονο ελληνικό τραγούδι":  Οι μαθητές της Β΄Γυμνασίου Παραδεισίου και του Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) συμπράττουν και  διερευνούν πως παρουσιάζεται σε  σε σύγχρονα ελληνικά τραγούδια η τυπική δομή της ομηρικής προσευχής στα πλαίσια του μαθήματος της Ιλιάδας.
174) "Απατηλοί κόσμοι": Οι εργασίες του Βύρωνα, του Ανδρέα και της Κατερίνας Αν.., μαθητών του Ε1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17), κατόπιν σύγκρισης της πλατωνικής αλληγορίας σπηλαίου, των  περί "Κακόβουλου δαίμονα" του Ντεκάρτ και της ταινίας "Matrix", με αφορμή την σχετική με την γνώση ενότητα της Φιλοσοφίας Β Λυκείου και στα πλαίσια της Δημιουργικής Εργασίας Λυκείου.
173) "Αρχαίοι Ρόδιοι Ολυμπιονίκες και τα αγωνίσματά τους": Η εργασία της Κατερίνας Β., μαθήτριας του Δ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17), στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας της Α Λυκείου. 
172) "Μουσικές Βιογραφίες": Η Αρετή, μαθήτρια του Ε2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17),  μετατρέπει αξιοποιώντας τα όσα αναφέρονται στο κεφάλαιο για τα βιογραφικά είδη στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Β Λυκείου, μετατρέπει στίχους τραγουδιών σε βιογραφικό και αυτοβιογραφικό σημείωμα, στα πλαίσια της Δημιουργικής Εργασίας Λυκείου. 
171) "Τα μιρούνια, οι Sigur Ros, η Φιλοσοφία, το "ΒΑΟ ΔΑΟ ΓΑΟ" του Λαπαθιώτη, το Ε1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου κι ο Παύλος ο Γκογκέν ( συν μία έκπληξη)" : Οι μαθητές του Ε1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) "ερμηνεύουν" το ποίημα του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη "ΒΑΟ ΓΑΟ ΔΑΟ" με αφορμή τη σχετική με τη γλώσσα ενότητα του μαθήματος της Φιλοσοφίας.
170) "Μουσικά ρεπορτάζ": Οι μαθητές του Ε1 και του Ε2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) μετατρέπουν τραγούδια σε ρεπορτάζ με αφορμή την σχετική με την είδηση ενότητα της Νεοελληνικής Γλώσσας Β Λυκείου. 
169) "Ευτυχισμένος που έφτιαξε την σχεδία του Οδυσσέα": Μαθητές από το Α1 και το Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) κατασκευάζουν τη σχεδία του Οδυσσέα. 
168) "Moonchild. Οι Σεληνίτες": Οι μαθητές του Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) ζωγραφίζουν του Σεληνίτες με βάση το απόσπασμα από την "Αληθινή Ιστορία" του  Λουκιανού που ανθολογείται στο βιβλίο των Αρχαίων της Β΄Γυμνασίου.
167)"Χρέη, χρέη, πολλά χρέη": Με αφορμή το κείμενο του Πολύβιου που ανθολογείται στο βιβλίο των Αρχαίων της Β Γυμνασίου και αναφέρεται στο χρέος του ιστορικού, οι  μαθητές του Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  (Σχολικό έτος 2016-17) γράφουν για το χρέος άλλων επαγγελματιών.
166) "Σαν παράδεισος: Το νησί της Καλυψώς" : Οι μαθητές του Α1 και του Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  (Σχολικό έτος 2016-17) ζωγραφίζουν το νησί της Καλυψώς από την ραψωδία ε της Οδύσσειας.
165) "Η συνέλευση των Αχαιών":  Οι μαθητές του Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  (Σχολικό έτος 2016-17) ζωγραφίζουν σκηνές από την συνέλευση των Αχαιών στην ραψωδία Α της Ιλιάδας.
164) "Αγάπη": Η  εθελοντική εργασία της Αγγελικής Θ. και της Κωνσταντίνας Σ,,  μαθητριών του Γυμνασίου Παραδεισίου  (Σχολικό έτος 2016-17)   με θέμα την αγάπη.
163) "Λίγοι Φελλόποδες ακόμα": Μαθητές από το Α1 και το Α3 του  Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) ξαναζωγραφίζουν τους Φελλόποδες με  βάση το απόσπασμα από την "Αληθινή Ιστορία" του Λουκιανού που ανθολογείται στα Αρχαία της Α Γυμνασίου.
162) "Τα χρόνια της υπομονής":  Οι μαθητές του Α1 και του Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) γράφουν την ημερολογιακή καταχώρηση της Πηνελόπης και του Τηλέμαχου μετά την επίσκεψη της Αθηνά/Μέντη. 
161) "Ό,τι αρχίζει ωραία τελειώνει με πόνο": Το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) "απομυθοποιεί" τον Απόλλωνα στην ραψωδία Ατης Ιλιάδας.  
160) "Μέσα σε ψέματα που γίνανε θεσμοί": Ζωγραφιές των μαθητών του  Γ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2013-14, ξέχασα να το σημειώσω τη χρονιά του) εμπνευσμένες από τον Πρόλογο και το α΄επεισόδιο της "Ελένης" του Ευριπίδη.
159)  "Ξενιτεμένα πουλιά" : Τα δημιουργήματα των μαθητών της Β΄Γυμνασίου Παραδεισίου (Σχ. Έτος 2016-17) με αφορμή τα τραγούδια της ξενιτιάς που  για το μάθημα της Λογοτεχνίας.
158) "Τι ντροπή!": Η εικονογραφημένη ιστορία που έφτιαξε η μαθήτρια του Ε2 του Μουσικού Σχολείο Ρόδου (Σχολικό έτος 2016-17) Ελευθερία Π. με αφορμή την θεματική έννοια "κόμιξ" στο μάθημα της "Νεοελληνικής Γλώσσας"  Β΄Λυκείου.
157) "Η Ευρωπαϊκή Χορωδία του Μουσικού Σχολείου Ρόδου στο Φεστιβάλ Artiva": Η εμφανίση για την οποία βραβεύτηκε η "Ευρωπαϊκή Χορωδία" του Σχολείου στο Χορωδιακό Φεστιβάλ Artiva  του Ναυπλίου.
156) " Η γιορτή του Πολυτεχνείου": Αποσπάσματα από την γιορτή του Πολυτεχνείου στο Μουσικό Σχολείο Ρόδου (Σχολικό Έτος 2016-17), την οποία  και φέτος, όπως κάθε χρόνο,  ανέλαβε  η Β΄ Λυκείου.
155) "Οι αναμνήσεις της Κωνσταντίνας από το Γυμνάσιο Παραδεισίου": Οι δημιουργικές εργασίες των μαθητών της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Παραδεισίου  (Σχολικό έτος 2016-17) με αφορμή το κείμενο "Αναμνήσεις της Κωνσταντίνας από τη Γερμανία" της Άλκης Ζέη για το μάθημα της Λογοτεχνίας της Β΄Γυμνασίου.
154) "Και πάλι στο σχολείο (του Παραδεισίου)":  Οι δημιουργικές εργασίες των μαθητών της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Παραδεισίου  (Σχολικό έτος 2016-17) με αφορμή το κείμενο "Και πάλι στο σχολείο" της Ζωρζ Σαρρή για το μάθημα της Λογοτεχνία της Β΄Γυμνασίου. 
153) "Η 3η Μέρα Αθλητισμού στο Μουσικό Σχολείο Ρόδου": Οι εκδηλώσεις των μαθητών και μαθητριών του Μουσικού Σχολείου Ροδου (Σχ. Έτος 2016-17)  στα πλαίσια της "3ης μέρας αθλητισμού".
152) "Αγαπημένη μου Πηνελόπη": Οι μαθητές  και οι μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου  του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  (Σχολικό έτος 2015-16) γράφουν τα μηνύματα που έστελνε σε μπουκάλια ο Οδυσσέας ως ναυαγός στο νησί της Καλυψώς.
151) "Ο έρωτας, το τραγούδι του":  Με αφορμή τον "Ύμνο του Έρωτα", το Γ΄στάσιμο της "Αντιγόνης", μαθήτριες από το Ε1 τμήμα της Β΄Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Ροδου (Σχολικό έτος 2015-16), γράφουν στίχους για τον έρωτα, γράφουν τις απόψεις τους για τον έρωτα,  γράφουν δικά τους ή διασκευάζουν ερωτικά τραγούδια.
150) "Ο Νίτσε, ο Μαρξ και τ' άλλα τα παιδιά": Μαθητές της Β' Λυκείου του 1ου ΓΕΛ Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16)  υπό την εποπτεία  του συναδέλφου Νίκου Τσιρέβελου  παρουσιάζουν τις εργασίες του για τις απόψεις μεγάλων φιλοσόφων περί θρησκείας, για το μάθημα των "Θρησκευτικών " της Β' Λυκείου.
149) "Η "Αντιγόνη " της Δήμητρας Π. " : Η μαθήτρια της Β΄Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16) Δήμητρα Π. δίνετι το δικό της τέλος στην  τραγωδία του Σοφοκλή.
148) "Κύκλωπας και στοχοθεσία τοξοθεσία":  Μαθητές και μαθήτριες από την Α΄Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16) ζωγραφίζουν σκηνές απο το επεισόδιο του Οδυσσέα με τον Κύκλωπα και την τοξοθεσία.
147) "A for Antigone":  Σε ένα εναλλακτικό λογοτεχνικό σύμπαν η Αντιγονη διαφεύγει στα βουνά, καλεί τον λαό της Θήβας σε αντίσταση ενάντια στη δικτατορία του Κρέοντα και την επαναστατική της προκήρυξη καταγράφουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16).
146) "Πού πας, καραβάκι, με τέτοιον καιρό: Ο Οδυσσέας στην καταιγίδα": Οι ζωγραφιές και τα κολάζ που έφτιαξαν οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου (κυρίως από το Α3) του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16) με θέμα την την καταιγίδα που εξαπολύει ο Ποσειδώνας εναντίον του Οδυσσέα στην ραψωδία ε΄της Οδύσσειας.
145) "Συν Αθηνά και χείρα κίνει: Ο Οδυσσέας δια -σχεδία- ζει": Οι ζωγραφιές και οι κατασκευές που έφτιαξαν οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16) με θέμα την σχεδία του Οδυσσέα.
144)"Βράχο- βράχο τον καημό μου": Οι ζωγραφιές και τα κολάζ που έφτιαξαν οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου (κυρίως από το Α1) του Μουσικού Σχολείου Ρόδου(Σχολικό έτος 2015-16) με θέμα  το δεύτερο συμβούλιο θεών, την συνάντηση του Ερμή και με την Καλυψώ και την συζήτηση Οδυσσέα και Καλυψώς από την ραψωδία ε'  της Οδύσσειας. 
143) "Η ταφή του Πολυνείκη": Ζωγραφιές των μαθητών της Β΄Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2015-16), εμπνευσμένες από τις αγγελικές ρήσεις του φύλακα στην "Αντιγόνη" του Σοφοκλή.
142) " Freak Friendly- Castle 302": Ένα τραγούδι από τους "Castle 302",  το νέο συγκρότητμα του Ρωμανού και του Μάριου από το ΣΤ1 του Μουσικου Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16).
141)  "Πατέρα μεγάλωσα ": Οι ζωγραφιές και τα κολάζ που έφτιαξαν οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου (κυρίως από το Α2) του Μουσικού Σχολείου Ρόδου(Σχολικό έτος 2015-16) με θέμα την ραψωδία α της Οδύσσειας (συμβούλιο θεών, η Αθηνά στην Ιθάκη ως Μέντης , ο Τηλέμαχος, η Πηνελόπη και οι μνηστήρες)
140) "Η πιανίστρια Χριστίνα Κ.": Η  μαθήτρια του ΣΤ2 Χριστίνα Κ. (Σχολικό έτος 2015-16) στο πιάνο.
139) "Έπεσε έρωτας στο πρότζεκτ. Τα κολάζ ": Τα κολάζ με θέμα τον έρωτα  που έφτιαξαν  οι μαθητές του Β2 του Γυμνασίου Παραδεισίου  για το  μάθημα του Πρότζεκτ(Σχολικό έτος 2015-16).
138) "Έπεσε έρωτας στο πρότζεκτ. Οι παρουσιάσεις": Οι παρουσιάσεις των εργασιών με θέμα τον έρωτα που εκπόνησαν οι μαθητές του Β2 του Γυμνασίου Παραδεισίου  για το  μάθημα του Πρότζεκτ(Σχολικό έτος 2015-16).
137) "Πολυτροπικά κείμενα από πολύτροπα παιδιά": Οι μαθητές και οι μαθήτριες από το Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16)φτιάχνουν τα δικά τους πολυτροπικά κείμενα με αφορμή την  σχετική ενότητα στο μάθημα της Γλώσσας.
136) "I am sailing": Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16) ζωγραφίζουν τους Φελλόποδες από το απόσπασμα της "Αληθινής ιστορίας" του Λουκιανού που ανθολογείται στο βιβλίο των Αρχαίων της Α΄Γυμνασίου 
135) "17 Νοεμβρίου ": Απόσπάσματα από την γιορτη του Πολυτεχνείου που οργάνωσε η Β΄Λυκείου του Μουσικού Σχολειου Ρόδου (Σχολικό έτος 2015-16)
134) "Περασμένα καλοκαίρια και θυμόντας τα  να κλαις" : Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1 και του Β2 του Γυμνασίου Παραδεισίου (Σχολικό έτος 2015-16) "γράφουν" την έκθεση που έβαλε η κυρία Κλάρα στις μικρές μαθήτριες του αποσπάσπατος "Και πάλι στο σχολείο" (από το μυθιστόρημα της Ζωρζ Σαρρή "Ε.Π.") με θέμα "Το καλοκαίρι μου".
133) "Διαφορετικότητα". Το βραβευμένο ποιήμα της μαθήτριας του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολ Έτος 2014-15)
132) "Σανίδα σωτηρίας". Το βραβευμένο ποιήμα της μαθήτριας του ΣΤ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολ. έτος 2014-5) Άννας Μ.
131) "Τη φύση στην καλή της ώρα είδα": Μελοποιήσεις ποιημάτων , διασκευές σε μελοποιήσεις ποιημάτων, οπτικοποιήσεις μελλοποιημένων ποιημάτων , και παρουσιάσεις ποιημάτων από τους μαθητές του Δ1 και του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15), στα πλαίσια της θεματικής ενότητας "Ποίηση, από την παράδοση στον μοντερνισμό" του μαθήματος της Λογοτεχνίας.
130) "Εικαστικές παρεμβάσεις, καλλιτεχνικές δράσεις": Από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15)
129) "Το σχολείο των ονείρων μου": Ένα δοκίμιο της μαθήτριας του Δ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό  έτος 2013-14) Μαριλένας Β.
128) "Το αλφαβητάρι της εφηβείας" : Μαθητές και μαθήτριες του Β1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  (Σχολικό έτος 2013-14)ζωγραφίζουν το αλφαβητό της εφηβείας.
127) "Διαφημίζομαι, άρα υπάρχω;": Μαθήτριες από το Δ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15) σχολιάζουν διαφημιστικά μηνύματα.
126) "Ημέρα του πάρκου": Εικαστικές και περιβαλλοντικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου από μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ρόδου.
125) "Πώς να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου": Οι ομαδικές εργασίες των μαθητών και μαθητριών του Δ1 και του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικού έτους 2014-15), για τον τρόπο που παρουσιάζεται η φύση στη νεοελληνική ποίηση και τη σχέση της με τον άνθρωπο, στα πλαίσια της θεματικής ενότητας "Ποίηση, από την παράδοση στον μοντερνισμό"  για το μάθημα της Λογοτεχνίας Α΄Λυκείου.
124) "Μου απομένει η λέξη": Οι ζωγραφιές και τα κολάζ των μαθητών και μαθητριών του Δ1 και του Δ2 του Μουσικού Σχολείου  Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15), εμπνευσμένες από ποιήματα Ελλήνων ποιητών, στα πλαίσια της θεματικής ενότητας "Ποίηση, από την παράδοση στον μοντερνισμό" για τη Λογοτεχνία της Α' Λυκείου. 
123)"Μέσα απ' τα δικά σου μάτια": Ένα κείμενο της μαθήτριας του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15) Δήμητρας Π. .
122) "Ελευθερία": Ένα κείμενο της μαθήτριας του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15) Δήμητρας Π. .
121) "Σαν συνταγή μαγειρικής": Ένα διήγημα της μαθήτριας του ΣΤ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15) Κοραλίας Κ. .
120) "Παραλήρημα με πιάνει": Εργασίες μαθητών του Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15)
119) "Γιατί;": Ένα διήγημα της μαθήτριας του Δ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15) Μαριλένας Β.. 
118) Με λένε Μενέλαο, σε λένε Ελένη: Ζωγραφιές των μαθητών και μαθητριών του Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου, εμπνευσμένες από το Β΄Επεισόδιο της "Ελένης". 
117) Περί έρωτος: Ζωγραφιές και κείμενα για τον έρωτα μαθητριών και μαθητών από το Ε1 και το Ε2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2014-15) με αφορμή το χορικό της "Αντιγόνης", το οποίο παρατίθεται μελοποιημένο από μαθήτρια της Γ΄Λυκείου Αρχαγγέλου. 
116) Θέλουμε ειρήνη: Οι ζωγραφιές  και τα κολάζ των μαθητών του Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2014-15)  με αφορμή το απόσπασμα από τον λόγο "Περί Ειρήνης" του Ισοκράτη, που ανθολογείται στα Αρχαία Γ΄ Γυμνασίου.
115) Μεγάλοι Έλληνες Στιχουργοί: Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1 και του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2014-15) σχολιάζουν από τρία τραγούδια του Άλκη Αλκαίου, του Μάνου Ελευθερίου, του Κώστα Τριπολίτη, του Άκη Πάνου, της Ευτυχίας Παπαγιάννοπούλου και του Μανώλη Ρασούλη (μπόνους ένα τραγούδι του Τάκη Σιμώτα)
114) Duets, άλλα 25 τραγούδια της ημέρας: Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2014-15) διαλέγουν το ντουέτο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σήμερα ως "αμοιβαίον" από τον Μενέλαο και την  Ελένη  μετά την συνάντηση και την αναγνώριση τους. 
113) Είμαστε/ δεν είμαστε ποιητές σημαίνει: Τα ποιήματα που έγραψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1 και του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2014-15) στα πλαίσια της θεματικής ενότητας "Ποίηση, από την παράδοση στον μοντερνισμό" για το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας.
112) What is wrong with our world: Το συγκρότημα "Sleepdeep", μέλη του οποίου είναι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ρόδου διασκευάζει, μουσικά και στιχουργικά,  το τραγούδι του Λούις Άρμστρονγκ
111) Χίλια και δυο πρόσωπα: Μαθητές και μαθήτριες του  Δ1 και του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2014-15) σχολιάζουν τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η γυναίκα σε σύγχρονα ελληνικά τραγούδια.
110) Τα φύλα στη λογοτεχνία: Οι ομαδικές εργασίες των μαθητών του Δ1 και του Δ2 (Σχολικό έτος 2014-15) μετά το πέρας της σχετικής θεματικής ενότητας της Λογοτεχνίας Α΄Λυκείου. 
109) Ρέκβιεμ για ένα μάθημα (Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία): Οι μαθητές από το Ε1 και το Ε2 (Σχολικό Έτος 2013-14) του Μουσικού Σχολείο Ρόδοου που επέλεξαν το μάθημα "Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία, επιλεγούν και σχολιάζουν ένα από τα κείμενα που περιέχοντάν στο σχολικό βιβλίο.  
108) Because you' re mine i walk the line. Το ημερολόγιο φυλακής της Αρετούσας: Οι μαθητές του Δ1 και του Δ2 (Σχολικό έτος 2014-15)  του Μουσικού Σχολείου Ρόδου γράφουν σελίδες από το ημερολόγιο  της Αρετούσας ενώ βρίσκεται έγκλειστη και περιμένει τον Ερωτόκριτο.
107) What if  η Ισμήνη βοηθούσε την Αντιγόνη:  Οι μαθητές του Ε1  και του Ε2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2014-15) δίνουν διαφορετική κατεύθυνση στην τραγωδία του Σοφοκλή.
106) Η δίκη της Φραγκογιαννούς: Ρεπορτάζ της δίκης της Φραγκογιαννούς (δες το (88))από την μαθήτρια του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολ. Έτος 2014-15) Δήμητρα Π..
105) Γράμματα από το μέλλον: Τα γράμματα στην Ελισάβετ Μουτζάν και στην Ελένη Αλταμούρα των μαθητών/ριών του Δ1 και του Δ2 του Μουσικού Σχολείου  (Σχολ. Έτος 2014-15) με αφορμή τα κείμενα "Η μεταμφίεση" της Ρέας Γαλανάκη και "Αυτοβιογραφία" της Ελισάβετ Μουτζάν στα πλαίσια της θεματική ενότητας "Τα φύλα στη λογοτεχνία" (Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄Λυκείου)
104)What if ο Τεύκρος μάθαινε την αλήθεια για την Ελένη: Οι μαθητές του Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2014-15) δίνουν διαφορετική κατεύθυνση στην τραγωδία του Ευριπίδη.
103) Η γυναίκα στη λογοτεχνία, τη ζωγραφική και την εργασία κατά τον 19ο αιώνα: Οι ομαδικές εργασίες των μαθητών και μαθητριών του Δ1 και του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολ. έτος 2014-15) με αφορμή τα κείμενα "Αυτοβιογραφία" της Ελισάβετ Μουτζάν και "Η μεταμφίεση" της Ρέας Γαλανάκη στα πλαίσια της θεματικής ενότητας  "Τα φύλα στη λογοτεχνία" (Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄Λυκείου)
102) Τσακώνικη διάλεκτος. Οι μαθητές/τριες του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολ. έτος 2014 -15) Αναστασία, Βαγγέλης Π. και Κωνσταντίνα  παρουσιάζουν την εργασία τους για την τσακώνικη διάλεκτο στα πλαίσια της ενότητας "Γεωγραφικές και κοινωνικές ποικιλίες" της  Έκφρασης- Έκθεσης  Α' Λυκείου
101)"Ποια Ελένη ή Μέσα σε ψέμματα που γίνανε θεσμοί ":  Κάποιες από τις  εργασίες των μαθητών/τριων από το Γ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2013-14)  αναφορικά με τον τρόπο που παρουσιάζεται η Ελένη της Σπάρτης στις τέχνες
100) Η Γ΄ Γυμνασίου Παραδεισίου ΑΞΙΑ ΕΣΤΙ: εργασίες των παιδιών του Γ1 και Γ2 Γυμνασίου Παραδεισίου  (σχ. έτος 2013-14) για το μάθημα της Λογοτεχνίας πάνω στο απόσπασμα της Γενέσεως από το Άξιον Εστί του Οδ. Ελύτη και ένα βιντεάκι-έκπληξη
99) Μια άλλη εκδοχή της Ιλιάδας: μαθητές του Β1 και του Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου δίνουν μια δική τους συνέχεια στο ιλιαδικό κείμενο, διαφορετικό από αυτό του Ομήρου.
98) Τελειώσαμε την Ελένη και φέτος: εργασίες των μαθητών του Γ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (σχ. έτος 2013-14) με αφορμή τη συνολική θεώρηση του μαθήματος της Ελένης.
97) Όταν η μουσική σωπάσει: εργασία των μαθητών του Γ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (σχ. έτος 2013-14) για τη σχέση τους με τη μουσική για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών από πρωτότυπο.
96) Φιλική Τιμή: Αφηγήσεις που συνέθεσαν το Β1 και το Β2 του Γυμνασίου Παραδεισίου (σχ. έτος 2013-14) με θέμα τη φιλία μετά τη διδασκαλία της σχετικής ενότητας στη Γλώσσα.
95) "Οι Ολυμπιακοί αγώνες και η αρχαία Ρόδος": Ο Τσαμπίκος και ο Ανδρέας,  μαθητές του Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2013-14), παρουσιάζουν την συμμετοχή της Ρόδου στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας. 
94) Μουσικοποιητική Σχολή της Ρόδου : Μαθητές του Δ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  (Σχολικό έτος 2013-14) και οσοι μαθητές από το Ε1 και το Ε2 (ομοίως ως προς το Σχολικό έτος)  επέλεξαν το μάθημα της "Νεότερης Ευρωπαϊκής Λογοτεχνίας ", γράφουν ποιήματα επηρεασμένα από την τεχνοτροπία του ρομαντισμού.Οι μαθητές του Δ1 γράφουν επίσης συμβολιστικά και υπερρεαλιστικά ποιήματα.
93)"Σύγχρονοι ποιητές". Οι μαθήτές του Δ1 (Α' Λυκείου) του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό έτος 2013-14) διαλέγουν και ερμηνεύουν ποιήματα σύγχρονων Ελλήνων ποιητών: Της Κατερίνας Γώγου, του Ντίνου Χριστιανόπουλου και του Γιάννη Αγγελάκα.
92) "Χίλια κι ένα πρόσωπα. Η γυναίκα στο ελληνικό τραγούδι":  Μαθητές και μαθήτριες του Δ1 (Α' Λυκείου) του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2013-14) σχολιάζουν τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι γυναίκες σε ελληνικά τραγούδια. 
91) "Καμιά εικοσιπενταριά" τραγούδια της ημέρας": Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2013-14) διαλέγουν το τραγούδι που θα μπορούσαν να αφιερώσουν  ο Μενέλαος στην  Ελένη και/ή το ανάποδο μετά την συνάντηση και την αναγνώριση τους. 
90) "Η τιμή και το χρήμα. Μέρος 2ο. Η Ρήνη 20 χρόνια μετά": Μαθητές και μαθήτριες του Δ1 (Α' Λυκείου) του Μουσικού Σχολείου Ρόδου "περιγράφουν" την ζωή της ηρωίδας της  νουβέλας " Η Τιμή και το Χρήμα" μετά το τέλος της νουβέλας.
89) "Froggy" - Lucide Dreamers: Δεν είναι σχολική εργασία, αλλά πώς αλλιώς παρά δημιουργούς μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς τους μαθητές από την Α' και τη Γ΄ Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου οι οποίοι έγραψαν και παίζουν "το τραγούδι" εκείνης "της μέρας".  
88) "Κατηγορώ τους ανθρώπους": Η υποθετική απολογία της Φραγκογιαννούς, γραμμένη από μαθητές και μαθήτριες του Δ1 (Α' Λυκείου) του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Σχολικό Έτος 2013-14)
87) "Τα ψάθινα καπέλα": Παρουσίαση του βιβλίου της Μαργαρίτας Λυμπεράκη από τις μαθήτριες του Δ1  (Α' Λυκείου) του Μουσικού Σχολείου Ροδου (Σχολικό έτος 2013-14) Χριστίνα, Άννα, Ειρήνη, Μόνικα και Μιχαέλα
86) Για όσα δε θα χαθούν: εργασίες του Γ1 και του Γ2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολ. έτος 2013-14) για το μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα τη σύνθεση μιας ποιητικής/πεζής αφήγησης γύρω από  κάποια απώλεια.
85) Γεφύρια δεν έχει μόνο η Άρτα!: ποιήματα/πεζά από τη Γ' Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολ. έτος 2013-14) για το μάθημα της Λογοτεχνίας που αφηγούνται τις ιστορίες των δύο αδερφών της Λυγερής οι οποίες "έχτισαν" τα γεφύρια του Δούναβη και του Ευφράτη.
84) Η "Φλόγα" στην καρδιά μας: διαφημιστικό σποτ που ετοίμασαν η Ελένη και η Κική του Γ1 με θέμα την ευαισθητοποίηση για τον Σύλλογο γονιών παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια "Φλόγα".
83) Βγαίνοντας από τη Β' Γυμνασίου: ποιήματα που έγραψαν το Β1 και το Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολ. έτος 2012-13) στο μάθημα της Λογοτεχνίας ακολουθώντας το παράδειγμα του Ζακ Πρεβέρ.
82) Θάνατος στην εφηβεία.Θεατρικό Μονόπρακτο: Μαθητές της Α' Λυκείου Μεθάνων (σχ. έτος 2012-13) "ξαναχτυπούν" με ένα ακόμα θεατρικό έργο για το μάθημα της Λογοτεχνίας.
81) Αναμνήσεις. Θεατρικό μονόπρακτο: Μία ομάδα μαθητών από την Α΄Λυκείου Μεθάνων (σχολ. έτος 2012-13) συνθέτουν το δικό τους αντιπολεμικό θεατρικό έργο για το μάθημα της Λογοτεχνίας.
80) Ο πετροκάραβος-παραδόσεις της Β' Γυμνασίου Μεθάνων: εργασίες των παιδιών ης Β΄Γυμνασίου Μεθάνων  (σχ. έτος 2012-13) όπου επιχειρούν να εξηγήσουν τον βράχο του πετροκάραβου στο λιμάνι των Μεθάνων.
79) Ιλιάδα. Της Αλίνας Π.: οι ζωγραφιές που έκανε η Αλίνα από τη Β' Γυμνασίου Μεθάνων (σχ. έτος 2012-13) καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς στο μάθημα της Ιλιάδας.
78) Η ζωή στη Ρόδο τότε και τώρα: Εργασίες του Α2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολ. έτος 2012-13) για το μάθημα της Λογοτεχνίας.
77) Η Α' Γυμνασίου Παραδεισίου πάει ραδιόφωνο: το "χρονικό" της επίσκεψης των παιδιών στον ραδιοφωνικό σταθμό Λυχνάρι (26-4-2013) όπου έκαναν τη δική τους εκπομπή!
76) Αχ βρε Κυκλωπάκι μου: ζωγραφιές της Α' Γυμνασίου Μεθάνων (σχολ. έτος 2012-13) εμπνευσμένες από το επεισόδιο του Κύκλωπα -και όχι μόνο- για το μάθημα της Οδύσσειας. 
75) Ακολουθώντας τον μύθο: εργασίες των παιδιών του Β1 και του Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχ. έτος 2012-13) με θέμα τους σύγχρονους λαβυρίνθους της ζωής μας μετά τη διδασκαλία του ποιήματος του Τ. Πατρίκιου "Ιστορία του Λαβυρίνθου" στο μάθημα της Λογοτεχνίας.
73) Β' Μεθαναϊκή Σχολή: ποιήματα της Α' Λυκείου Μεθάνων (σχ. έτος 2012-13) επηρρεασμένα από τον νεοϋπερρεαλισμό, τον νεοσυμβολισμό και τον παρνασσισμό.
72) Ασπιδοποιΐα: Απεικονίσεις της ασπίδας του Αχιλλέα από το Β1 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολ. έτος 2012-13) για το μάθημα της Ιλιάδας
71) Ντοκουμέντο:Το χαμένο ημερολόγιο της Αρετής:  Οι μαθητές της Α΄Λυκείου Μεθάνων (Σχολικό Έτος 2012-13) γράφουν υποθετικές ημερολογιακές καταχωρήσεις της Αρετής, της ηρωίδας της παραλογής "Του νεκρού αδερφού".
70) Πήρα το γράμμα σου χτες βράδυ... Η ερωτική αλληλογραφία Έκτορα και Ανδρομάχης: Μια κοινή ανάρτηση της Β' Γυμνασίου Μεθάνων και του Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) για το μάθημα της Ιλιάδας στην οποία τα παιδιά απεικονίζουν την τελευταία συνάντηση Έκτορα και Ανδρομάχης και φαντάζονται πώς θα ήταν οι επιστολές που θα αντάλλασσαν οι δυο σύζυγοι.
69) Πόλεμος και Ειρήνη: Βίντεο και ζωγραφιές που έφτιαξαν μαθητές και μαθήτριες του Γ1 και Γ2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) για την 5η ενότητα της Γλώσσας.
68) Φυσική ποίηση: Το Α2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) γράφει ποιήματα για την άνοιξη και την φύση εξ αφορμής της διδασκαλίας των ποιημάτων "Κάτω στης μαργαρίτας τ' αλωνάκι" του Οδυσσέα Ελύτη και "Τζιτζίκια στήσαν τον χορό" του Γιάννη Ρίτσου. 
67) Δόξα πατρί και υιώ: Η Γ΄ Γυμνασίου Μεθάνων (σχολικό έτος 2012-13) ζωγραφίζει εμπνεόμενη από το 8ο κείμενο των Αρχάιων της Γ΄Γυμνασίου.
66) Το Α2 Γυμνασίου Παραδεισίου ζωγράφισε!: Οι ομαδικές εργασίες των παιδιών του Α2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) με θέμα την εικονογράφηση των στροφών των ποιημάτων του Γ. Ρίτσου "Τζιτζίκια στήσαν το χορό" και του Οδ. Ελύτη "Κάτω στης Μαργαρίτας τ' αλωνάκι".
65) Ζωγραφίζοντας τις "γάτες των φορτηγών": Η Β' Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) εικονογραφεί τους στίχους του ποιήματος του Νίκου Καββαδία.
64) Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουνε: Ποιήματα που έγραψαν τα παιδιά του Γ1 και του Γ2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) με θέμα κάποια έντονη ανάμνησή τους για το μάθημα της Λογοτεχνίας.
63) Ακροβατώντας στις "Θερμοπύλες": Το Β1 και το Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) συγκρίνουν τις καβαφικές Θερμοπύλες με τον Ακροβάτη των Χαϊνηδων αναλύοντας τους στίχους του τραγουδιού.
62) Ρομαντική Σχολή των Μεθάνων: Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α' Λυκείου Μεθάνων (σχολικό έτος 2012-13) γράφουν ποιήματα ακολουθώντας την τεχνοτροπία του Ρομαντισμού για το μάθημα της Λογοτεχνίας.
61) Αγάπη είναι...: Ζωγραφιές που έφτιαξαν οι μαθητές και οι μαθήτριες από το Β1 και το Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου (Σχολικό έτος 2012-13) με θέμα την αγάπη στο μάθημα της Λογοτεχνίας.
60) Ιστορίες για την αγάπη: Από τα παιδιά του Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-2013) στο μάθημα της Λογοτεχνίας.
59) Ποιήματα για την αγάπη: Από τα παιδιά του Β1 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-2013) στο μάθημα της Λογοτεχνίας.
58) Συνεντεύξεις με τα πρόσωπα της Ιλιάδας: Τα παιδιά του Β1 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) συνομιλούν με τους ήρωες της ραψωδίας Α της Ιλιάδας γραπτά αλλά και εικονογραφικά μέσω ζωγραφικών απεικονίσεων, παρουσιάσεων και βίντεο.
57) Ο φόβος και ο τρόμος: Ιστορίες που έγραψαν μαθητές του Α2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) με θέμα αυτό που φοβούνται περισσότερο μετά από την ανάλυση των "Φαντασμάτων" της Μ. Ιορδανίδου στο μάθημα της Λογοτεχνίας.
56) Ελισάβετ Μουτζάν-Αυτοβιογραφίες: Μαθητές από το Γ2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) φαντάζονται πώς θα μπορούσε να είχε γραφτεί η διάσημη αυτοβιογραφία της αν η Μουτζάν είχε γεννηθεί σε διαφορετική εποχή.
55) Το "τέλος" του Ερωτόκριτου: Το Γ1 του Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) υποθέτουν τι θα μπορούσε να έχει συμβεί μετά τον γάμο του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας.
54) "Δεν χωράς πουθενά ": Η χορωδία του Γυμνασίου και των Λυκειακών Τάξεων Μεθάνων (Σχολικό έτος 2012-13) διασκευάζει το γνωστό τραγούδι από τις "Τρύπες" για τις ανάγκες της γιορτής του Πολυτεχνείου.
53) "Η ευτυχία θα είναι η εκδίκησή μας": Η μαθήτρια της Γ΄ Λυκείου των Λυκειακών Τάξεων Μεθάνων (σχολικό έτος 2012-13) Ματούλα Π. ζωγραφίζει για την γιορτή του Πολυτεχνείου και μαθητές της Α΄ και της Β΄Λυκείου Αρχαγγέλου (σχολικό έτος 2012-13) επενδύουν της δική τους γιορτή με το βίντεο του τραγουδιού των Manic Street  Preachers "If you tolerate this". 
52) Το Α2 ανοίγει του κουτιού τα παραμύθια: παραμύθια που έγραψαν/διασκεύασαν μαθητές του Α2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) για το μάθημα της Λογοτεχνίας.
51) Τόσα καλοκαίρια...: τα κολάζ και οι ζωγραφιές των παιδιών του Β1 και του Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2012-13) με τίτλο "Το καλοκαίρι μου" για το μάθημα της Λογοτεχνίας και το κείμενο "Και πάλι στο σχολείο" της Ζωρζ Σαρρή.
50) Από την ασπίδα του Αχιλλέα στην "Ασπίδα" του Αρχίλοχου: Μαθητές του Β3 Γυμνασίου Αρχαγγέλου (σχολικό έτος 2011-12) σχεδιάζουν την ασπίδα του Αχιλλέα. 
49) Ένα "Μανχάταν" στο "Λ.Α.": Μαθητές του Γυμνασίου Αρχαγγέλου (σχολικό έτος 2011-12.)  υπό της εποπτείας της συναδέλφου Κων/ας Β. συμμετέχουν  στη απεικόνιση της  γέφυρας του Μανχάταν στον τοίχο του Γυμναστηρίου του σχολικού συγκροτήματος Αρχαγγέλου.
48) Ονειρεμένα τοπία: Κολάζ και ζωγραφιές με θέμα "Το ονειρεμένο μου τοπίο" που συνέθεσαν τα παιδιά του Α1 και του Α2 του Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2011-12) για το μάθημα της Λογοτεχνίας και τη διδασκαλία του ποιήματος "Γυάλινα Γιάννινα" του Μιχάλη Γκανά.
47) Από "Το γιοφύρι της Άρτας" στα μανιάτικα γιοφύρια :  Μαθητές από το Γ4 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου (σχ. Έτος 2011-12) προλαβαίνουν πριν μετατραπούν σε μέρος του Γ3 να "πειράξουν" το τέλος από την παραλογή "Του γιοφυριού  της Άρτας", σε μια ανάρτηση τηι  συνοδεία φωτογραφιών από μανιάτικα γιοφύρια.
46) Φανταστικές ιστορίες Νο 2: Οι ιστορίες μυστηρίου που έγραψαν  οι μαθητές του  Α3 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου, με αφορμή την διδασκαλία του αφηγήματος της Μαρίας Ιορδανίδου "Τα φαντάσματα".
45) Φανταστικές ιστορίες Νο 1: Οι ιστορίες μυστηρίου που έγραψαν  οι μαθητές του  Α2 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου, με αφορμή την διδασκαλία του αφηγήματος της Μαρίας Ιορδανίδου "Τα φαντάσματα".
44) Πασχαλινά Έθιμα Αρχαγγέλου : Η μαθήτρια του Α2 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου  (Σχολικό έτος 2011-12)  Παναγιώτα Κ. παρουσιάζει πασχαλινά έθιμα από τον  Αρχάγγελο Ρόδου. 
43) Μικροί Κριτικοί: Μαθητές από το Γ2 και το Γ3 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου (Σχολικό Έτος 2011-2012) ερμηνεύουν ποιήματα του Κώστα Καρυωτάκη. 
42) Υποθετικά τραγούδια: Ένα μικρό διήγημα βασισμένο σε τραγούδια που στους στίχους τους περιέχουν υποθετικούς λόγους τα οποία συγκέντρωσε το Γ1 και το Γ2 του Γυμνασίου Παραδεισίου στο μάθημα της Γλώσσας. (σχολικό έτος 2011-12)
41) "Όμορφη και παράξενη πατρίδα" : Τα κολάζ των μαθητών και των μαθητριών του Γ2 και του Γ3 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου (Σχολικό έτος 2011-12) εμπνευσμένα από το "Άξιον εστί" του Οδυσσέα Ελύτη.
40)"Χόρεψε πάνω στο φτερό της πεταλούδας": ΟΙ ζωγραφιές και τα κολάζ των μαθητών και των μαθητριών του Α2 και του Α3 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου (Σχολικό έτος 2011-12) με αφορμή την διδασκαλία του ποιήματος του Γιάννη Ρίτσου "Πρωινό Άστρο". 
39) "Παραπονεμένα Λόγια": Τα ποιήματα σε ελεύθερο στίχο με τίτλο "Παράπονο.........." που έγραψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α' Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2011-12) για το μάθημα της Λογοτεχνίας μετά την επεξεργασία του "Παράπονο σκύλου" του Κρίτωνα Αθανασούλη.
38)" Όσα δεν πήρε το καλοκαίρι." :Οι ζωγραφιές και τα κολάζ των μαθητών του Α2 και του Α3 του Γυμνασιου Αρχαγγέλου (σχολικό έτος 2011-12) με αφορμη τη διδασκαλία του ποιήματος του Οδυσσέα Ελύτη "Όλα τα πήρε το καλοκαίρι"
37) "Κάτι φίλες ήρθαν απόψε απ' τα παλιά...": Τα διηγήματα και το βιντεάκι που έφτιαξαν μαθήτριες του Β1 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2011-12) με θέμα τη φιλία για το μάθημα των Κειμένων.
36) "Πρωινό Άστρο: Ζωγραφικές απεικονίσεις". Οι μαθητές του Α1 και του Α2 (Σχολικό έτος 2011-2012) του Γυμνασίου Παραδεισίου ζωγραφίζουνε περιβολάκια χορεύοντας πάνω στο ...φτερό της πεταλούδας για το μάθημα της Λογοτεχνίας.
35)"Δραμα-τικές εντυπώσεις": Μαθητές  της Γ' Γυμνασίου (Σχολικό έτος 2011-12) από το Γυμνάσιο Παραδεισίου (Κατερίνα από το Γ2), το Γυμνάσιο Αφάντου (Νικολέττα από το Γ1, Δήμητρα και Τσαμπίκα από το Γ2) και το Γυμνάσιο Αρχαγγέλου (Αντωνία και Στέλλα από το  Γ4, σόρρυ, το Γ3 πια) περιγράφουν τις εντυπώσεις τους από την πρώτη θεατρική παράσταση αρχαίου δράματος που παρακολούθησαν.
34) Ιαμβογραφήματα: τα παιδιά του Α1 και του Α2 του Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2011-12) συνθέτουν στίχους σε ιαμβικό 15σύλλαβο για το μάθημα της Λογοτεχνίας εκκινώντας από  ένα δημοτικό νανούρισμα που υπάρχει στο σχολικό βιβλίο.
33) Ποίηση. Τα παιδιά του Γ1 και του Γ3 του 1ου Γυμνασίου Ψυχικού (σχολικό έτος 2007-2008) γίνονται ποιητές....
32)Της Άρτας το γιοφύρι. Κι έζησαν αυτοί καλά... (Ή ίσως όχι...). Οι μαθητές του Γ1 και του Γ3 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου (σχολικό έτος 2009-10) διασκευάζουν την γνωστή Παραλογή.
31) Ποια "Ελένη";. Τα παιδιά του Γ1 και του Γ3 του 1ου Γυμνασίου Ψυχικού (σχολικό έτος 2007-2008), μεταφέρουν την "Ελένη" του Ευριπίδη στον τόπο και τον χρόνο...
30) Έκτακτο Παράρτημα. Μεγάλες Αγγελίες από τα παιδιά του Γ1 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2010-11) που συνέθεσαν κείμενα και κολάζ υπό τον γενικό τίτλο "Ζητείται..." για το μάθημα της Λογοτεχνίας  εξ αφορμής του διήγηματος "Ζητείται Ελπίς" του Α. Σαμαράκη.
29) Κύριε μαθητά μου, μας κολάζ-ετε...: Τα κολάζ με θέμα τη ζωή τους από τα παιδιά του Α1 και του Α2 Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2010-11) με αφορμή τη διδασκαλία του κειμένου "Η ζωή στη Σύμη" της Ευγενίας Φακίνου στο μάθημα της Λογοτεχνίας.
28) Παροικιακός ελληνισμός.  Η παρουσίαση της Μιχαέλας Λ. από το Β2 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11)
27) Πότε δεν θα πειράξω τα ζώα τα καημένα.  Τα κείμενα που έγραψαν μαθητές από το Β2 και το Β3  του Γυμνασίου Αφάντου (Σχολ. έτος 2010-11) με θέμα τα ζώα. 
26) Νεοκλασικισμός. Η εργασία της Κατερίνας Κ. από το Β1 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11 για το μάθημα της Ιστορίας.
25) "Βιάστηκε να νυχτώσει... Νίκος Παπάζογλου".  Η παρουσίαση - φόρος τιμής στον Νίκο Πάπάζογλου της Νικολέττας Λ. από το Β1 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολ. έτος 2010-11)
24) "Να ΄σαι καλά, δάσκαλε! Η εκπαίδευση στον κινηματογράφο". Η διαθεματική εργασία των μαθητών του Β2 και του Β3 του Γυμνασίου Αφάντου (Σχολ. Έτος 2010-11) με θέμα την εκπαίδευση, όπως αποτυπώνεται στον κινηματογράφο,
23) Πεζές και ποιητικές "ταξιδιάρικες" δημιουργίες από τα παιδιά της Α' Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2010-11) στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας.
22) "Θαλασσογραφίες". Κολάζ με θέμα τη σχέση τους με τη θάλασσα από τους μαθητές του Β2 και του Β3 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11) με αφορμή τη διδασκαλία του ποιήματος του Γ. Σαραντάρη "Ξυπνάμε κι η θάλασσα ξυπνά μαζί μας" στο μάθημα της Λογοτεχνίας.
21) Ο Μέγας Αλέξανδρος. Η παρουσίαση της Ράνιας από το Α3 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11)
20) Από τον ύστερο Μεσαίωνα στην Αναγέννηση. Οι εργασίες  παιδιών του Β1 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολ, έτος 2010 -11)
19) Τέχνη. Ένα μικρό "δοκίμιο" με αφορμή τη βυζαντινή τέχνη.    Η παρουσίαση της Νικολέττας Λ. και της Ιωάννας Δ.  από το Β1 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολ. έτος 2010- 2011), με αφορμή τη βυζαντινή τέχνη.
18) Η Βυζαντινή Τέχνη. Η ζωγραφική. Η εργασία  της Ελένης Λ.  από το Β1 του Γυμνασίου Αφάντου, (σχολικό έτος 2010 -11) σχετικά με τη βυζαντινή ζωγραφική.
17) Μουσική και Ζωγραφική για την Οδύσσεια:  Οι ζωγραφιές και τα τραγούδια που χρησιμοποίησαν μαθητές και μαθήτριες της Α' τάξης Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολ. έτος 2010-2011) για να επενδύσουν σκηνές από την ραψωδία α της Οδύσσειας.
16) "Τιμή σ' εκείνους..."  : Η διαθεματική εργασία που έκαναν η Τσαμπίκα και η Δήμητρα από το Β2 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11) πάνω στο ποίημα του Καβάφη "Θερμποπύλες"
15) "Να 'ναι τα παραμύθια μας":  Παραμύθια, διηγήματα και διασκευές που έγραψαν τα παιδιά του Α1 και του Α2 του Γυμνασίου Παραδεισίου (Σχολικό έτος 2010-11) στο πλαίσιο του μαθήματος των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας.
14) "Ο Σταγονούλης" : Το οπτικοποιημένο από την ίδια παραμύθι της Ελένης Γ. , μαθήτριας του Α1 του Γυμνασίου Παραδεισίου (σχολικό έτος 2010-11)
13)"Προς το παρόν συγγραφείς": Τα παιδιά του Γ1 του Γυμνασίου Παραδεισίου (Σχολικό έτος 2010-11) γράφουν διηγήματα... επαγγελματικού προσανατολισμού, με αφορμή το απόσπασμα από τον "Ζητιάνο" του Ανδρέα Καρακαβίτσα που περιέχεται στο σχολικό ανθολόγιο Λογοτεχνίας.
12)"Έρωτας ή θάνατος?": Με αφορμή το ποίημα του Νίκου Καββαδία "Οι γάτες των φορτηγών", οι μαθητές του Β2 και του Β3 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11) ψηφίζουν "ποιος θα ΄ρθει"  στο ποιήμα του Διονύση Καψάλη "Μέρες Αργίας".
11)"Εγώ και συ μαζί": Η εργασία της Χαρούλας και της Χριστίνας Ν. από το Β2 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11) στην σχετική με τη φιλία ενότητα της Γλώσσας.
10)(Σ)τα παιδιά που ονειρεύονται. Τα διηγήματα με θέμα τα όνειρα  που έγραψαν τα παιδιά του Β2 και του Β3 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11), με αφορμή το αφήγημα του Δημήτρη Μίγγα "Η τρίπλα των ονείρων". (Απευθείας σύνδεσμος εδώ.)
9)"Ζακλίν Ντε Ρομιγύ": Ένα αντίο στην μεγάλη Γαλλίδα ελληνίστρια με μια λέξη από κάθε μαθητή του Β2 και του Β3 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11) .
8)"I 'll be there for you". Η εργασία της Τσαμπίκας και της Δήμητρας από το Β2 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11) στην σχετική με τη φιλία ενότητα της Γλώσσας.
7)"Λόγια φιλικά": Η Μίκα, η Χριστίνα, η Μαρία και η Σπυριδούλα του Β3 Γυμνασίου Αφάντου (σχολικά έτος 2010-11) παρουσιάζουν ένα τραγούδι για τη φιλία για την σχετική με την φιλία ενότητα της Γλώσσας .
6)Το φιλαράκι: Ο Βασίλης, ο Σταμάτης, ο Στέφανος και ο Δανιήλ του Β3 Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11) παρουσιάζουν ένα τραγούδι για τη φιλία για την σχετική με την φιλία ενότητα της Γλώσσας .
5)"Ο Αριστοφάνης": Η μίνι παρουσίαση του Αριστοφάνη, δημιουργού της μεγαλύτερης σύνθετης λέξης της ελληνικής γλώσσας,  από την Ελευθερία από το Β2 του Γυμνασίου Αφάντου (σχολικό έτος 2010-11),  στα πλαίσια της διδασκαλίας των σύνθετων λέξεων στο μάθημα της Γλώσσας.
4)"Οι Μαυραγορίτες.": Η εργασία της Ελένης, της  Μαρίας και της Κικής από το Α1 του Γυμνασίου Παραδεισίου,  με αφορμή το αφήγημα του Δημήτρη Ψαθά. Σχολικό έτος 2010-11.            
3) "Αποκρυπτογράφηση" του Δίσκου της Φαιστού": Από τα παιδιά του Α2 και του Α3 του Γυμνασίου Αφάντου, σχολικό έτος 2010-11.
2)"Είμαστε ποιητές." Ποιήματα που έγραψαν τα παιδιά του Γ1 και του Γ3 του Γυμνασίου Αρχαγγέλου, σχολικό έτος 2009 -10.
1) Για την Ελισάβετ  Μουτζάν,  Από μαθητές τους Γ1  (Ο Γιώργος, η Χαρά, η Άννα Μαρία, η Αγγελική )  και  του Γ2 (Εύη, Φωτεινή) του Γυμνασίου Αρχαγγέλου, σχολικό έτος 2009-10.